A | A | A
Norway’s official websites abroad

Як подати заяву

Last updated: 30/05/2011 // У наступних розділах ви знайдете необхідну інформацію, інструкції та анкети для подачі заяв на короткострокову візу (до 90 днів) та на дозвіл на роботу, проживання та навчання будь-якої тривалості.

Для переходу на Портал для подачі заяв натисніть тут. 
 
Заявники повинні зареєструвати свої заяви в режимі онлайн на Порталі для подачі заяв. Після реєстрації та оплати консульського збору заявники можуть забронювати дату й час для співбесіди в Посольстві для подачі паспорту і необхідних документів. Обов'язкові і додаткові документи зазначені у відповідних розділах з правого боку цього вебсайту.

Перший крок для подачі заяви на Шенгенську візу для подорожі до Норвегії або Ісландії як країни основного призначення – це реєстрація вашої заяви на Порталі для подачі заяв. Тут ви зможете заповнити анкету, сплатити консульський збір і забронювати дату і час подачі заяви на візу або дозвіл, паспорта і решти необхідних документів. Якщо заявник не може особисто зареєструвати заявку на Порталі, це може зробити запрошуюча сторона від імені заявника.
 
Портал для подачі заяв використовується для всіх типів заяв, які розглядаються закордонним дипломатичним представництвом, зокрема, для таких цілей:


- Туризм, відвідування друзів або родини, ділові поїздки тощо.
- Дозвіл на проживання / роботу або навчання, возз'єднання родини
- В'їзна віза для чоловіка/дружини
 
Особи, які подають заяву вперше, повинні зареєструватися в якості користувача на Порталі для подачі заяв. Зареєстровані користувачі можуть просто увійти в систему.

У процесі подачі заяви заявники мають заповнити електронну анкету заяви на отримання  Шенгенської візи (особисті дані, відомості про близьких родичів, заплановану поїздку тощо), сплатити консульський збір і забронювати дату і час подачі документів.

 

Ви можете зареєструвати вашу заяву у будь-який час доби, зареєструватися на подачу документів у відповідний поліцейський відділок або посольство/ консульство Норвегії у конкретний день на конкретну годину, і сплатити консульський збір в режимі онлайн.

Під час  реєстрації заяви на Порталі для заяв заявник повинен роздрукувати титульний лист. Його роздрук можливий після сплати консульського збору. Титульний лист повинен бути поданий разом з іншими додатковими документами.

Після реєстрації заяви, сплати консульського збору електронною платіжною карткою і бронювання дати й часу подачі документів заявник повинен надати всі необхідні і допоміжні документи у візовий відділ Посольства і пройти там процедуру реєстрації своїх біометричних даних. Заяву офіційно реєструють у день подачі паспорта та додаткових документів, після чого починається її розгляд. Ви можете призначити людину в Норвегії для реєстрації заяви від вашого імені. Однак, ви несете відповідальність за заяву і повинні самостійно подати паспорт та інші документи.

У разі неможливості оплати консульського збору через Інтернет заявнику слід звернутися в банк, який видав йому платіжну картку і з’ясувати, чи встановлені будь-які обмеження для здійснення Інтернет-платежів цією карткою. Картка може бути в будь-якій валюті. Оплата буде здійснена згідно обмінного курсу, встановленим банком-емітентом картки.

Зауважте, що сума консульського збору лише блокується на вашому рахунку, а не перераховується на рахунок Посольства. Після того як ви надасте відповідні документи, які підтверджують, що ви звільнені від сплати консульського збору, Посольство одразу скасує авторизацію оплати і гроші будуть доступні для вашого використання.


Заявникам, які звільняються від сплати консульського збору, буде повернуто суму збору на їхній картковий рахунок при подачі ними документи у візовий відділ.

Заявники, які бажають отримати квитанцію про сплату консульського збору, можуть роздрукувати її зі сторінки «My visa application(s)» (Мої візові заяви) на Порталі. Однак, подавати її разом з іншими документами не потрібно.

Заявники можуть також перевірити стан розгляду їхньої заяви на Порталі у розділі My visa application(s.

Усі ваші попередні заяви будуть зберігатися у профілі користувача і можуть бути використані в якості шаблонів для подальших заяв.

Зауважте, що Посольство не може почати розгляд заявки, доки заявник не надасть усі додаткові документи.

 

Зміна / ануляція співбесіди

 
Заявник може змінити або анулювати дату і час співбесіди, увійшовши в систему на Порталі для заяв і вибравши відповідну заяву.


Ануляція заяви

 
Для ануляції заяви, уже поданої до візового відділу, вам необхідно звернутися до візового відділу у Києві по телефону протягом годин телефонних консультації або по . Ануляція заяви на Порталі неможлива.

 
Важливо! Під час реєстрації вашої заяви на Порталі для заяв будьте уважні, вибираючи потрібне вам іноземне представництво, тобто ту установу, до якої ви подаватимете свою заяву. І не забудьте вибрати правильну країну проживання у розділі: "
I live/work in:"(Я проживаю/працюю в:) , з тим щоб заява була надіслана до візового відділу Посольства Норвегії в Києві.

Будь ласка, перевірте в правому верхньому кутку титульного листа назву і адресу Посольства.


Якщо після реєстрації ви виявите або згадаєте про помилки, скажімо, у даті народження або терміні дії візи, будь ласка, повідомте нам про це під час подачі титульного листа з додатковими документами. Ми зробимо необхідні виправлення, перш ніж ваша заява буде направлена на розгляд. У противному разі пошук помилок і внесення виправлень  під час розгляду може подовжити час розгляду заяви.
 
Заявникам, які приходять до візового відділу без заздалегідь призначеної дати і часу співбесіди, буде відмовлено у прийомі. Графік співбесід візового відділу зазвичай повністю розписаний на два-три дні наперед, а іноді до двох тижнів.
 

З огляду на вищесказане радимо всім заявникам записуватися на співбесіду заздалегідь.


Звертаємо увагу! Посольство не несе відповідальності за документи, пов'язані з візовими заявами, відіслані поштою, електронною поштою або факсом. Усі заяви і пов'язані з ними документи повинні бути подані особисто до візового відділу Посольства.

Share on your network   |   print