A | A | A
Choose your country >

Віза Портал

Заявники, що постійно проживають в Україні, Білорусі, Молдові та мають намір відвідати Норвегію як країну основного призначення, повинні реєструвати заяву на отримання Шенгенської візи та оплатити консульський збір через Візовий портал.

Для входу у Візовий портал натисніть тут

Використання Візового порталу можливе лише у випадку подання заяви на візу з метою відвідання друзів, родини або з метою бізнесу та/або туризму. Заяви на візу для проживання або навчання, роботу або в’їзну візу для чоловіка/ дружини потрібно подавати в паперовому вигляді.


Як подавати
Громадяни, які подають заяву вперше, повинні зареєструватися як користувачі на Візовому порталі. Зареєстрованим користувачам потрібно лише зайти в систему.

Заявники будуть проінструктовані впродовж процесу подачі заяви. Серед пунктів заяви є такі: особова інформація, інформація щодо близьких родичів, маршрут поїздки тощо.

Під час реєстрації заяви на Візовому порталі обов'язково потрібно роздруковувати Супровідний лист (Cover letter). Це можливо зробити після сплати консульського збору. Супровідний лист слід подавати у візовий відділ Посольства разом з іншими документами.

Після реєстрації заяви, сплати консульського збору і вибору дати і часу подачі документів необхідно прийти у посольство для проходження процедури занесення біометричних даних та подачі документів.

Зауважте, що в деяких випадках заявники повинні повідомити свій банк про наміри скористатися своєю карткою для оплати через Інтернет.

Консульський збір буде повернуто заявникам, які звільняються від його сплати, шляхом розблокування відповідної суми з їхнього карткового рахунку при подачі документів до Посольства. Якщо заявники цієї категорії подають документи пізніше ніж у 2-тижневий термін після реєстрації анкети на Порталі, відшкодування вищезгаданої суми може зайняти 2-3 місяці.

Заявники, яким потрібна квитанція про сплату консульського збору, можуть роздрукувати її з розділу My visa application(s) на Порталі. Однак її не потрібно подавати до Посольства.

Заявники також можуть перевіряти стан розгляду своєї заяви на Візовому порталі у вищезгаданому розділі. Попередньо зареєстровані заяви зберігаються в папці користувача і можуть бути використані як зразки для наступних заяв.

Зауважте, що Посольство не може розпочати розгляд заяви, доки не будуть отримані всі документи.

Під час реєстрації анкети на Візовому порталі перевірте правильність вибору країни вашого проживання у графі I live/work in. Перевірте, щоб у правому верхньому кутку Супровідного листа було вказано назву того посольства/ консульства, до якого ви будете подавати документи. Виявлення та виправлення помилки у виборі посольства може зайняти певний час та вплинути на термін розгляду заяви. У випадку виявлення помилки зателефонуйте до візового відділу посольства з 14 до 16 години у робочі дні за тел. +38 044 590 04 70 та повідомте про помилку у вашій реєстрації, ваш реєстраційний номер, ім'я та прізвище.


Корисні посилання:

Для інформації стосовно різних типів віз, будь ласка натисніть тут

Для інформації стосовно необхідних документів, будь ласка натисніть тут

Для інформації стосовно консульського збору, будь ласка натисніть тут 

Для входу у Візовий портал натисніть тут


Share on your network   |   print